Fra mitt ståsted
lørdag 13. august 2011
Jeg tester bloggløsning fra Google. Føler at ting blir enklere hvis det meste samles på Google-plattform for tiden. Jada; jeg ser innvendingene, men velger å forsøke uansett.
Hva synes du?
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar
Startsiden
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar