Fra mitt ståsted
lørdag 13. august 2011
Jeg tester bloggløsning fra Google. Føler at ting blir enklere hvis det meste samles på Google-plattform for tiden. Jada; jeg ser innvendingene, men velger å forsøke uansett.
Hva synes du?
Nyere innlegg
Startsiden
Abonner på:
Innlegg (Atom)